J E N N I F E E R G E

Högmidjade bysor

Shopping Permalink1
 
Jag har varit på jakt efter ett par högmidjade byxor ett tag nu.. jag letade med Tilda förra helgen, kollade i Ullared och sen gav jag nästan upp när jag inte hittade några!
 
Men!!
 
Nu när jag stannade kvar i Göteborg i helgen bestämde jag mig för att jag skulle verkligen leta, särskilt eftersom jag fått nya tips från Erica och Artemis.. så efter att ha gått i hela Göteborg (kändes det som, men de va bara 3 affärer hahaha) hittade jag ett par!
 
De är från H&M och är egentligen ankelbyxor, men för någon som har korta ben så är det ju rätt lagom... jag drog upp tröjan på bilden bara så att man skulle se hur högt de sitter :)
 
Jag tycker själv de ser väldigt fina ut! + de är väldigt sköna...
 
Nu ska jag plugga lite. Det var föreläsning 8-11 idag men jag och gruppen stannade kvar och förberedde inför seminiariet till klockan 14! Så det blev en rätt så lång dag trots allt :) men nu ska jag som sagt läsa lite!
#1 - - Emmy:

Snygga brallor!! :D :D



Kan inte sluta skratta åt "I'm not a robot" man måste klicka i här under för att få kommentera XD XD

Svar: Tack!! :D
Hahahah jaaa jag såg det när jag kollade på inlägg för ett tag sedan och det såg JÄTTEFULT ut XD haha!!
jennifeerge.blogg.se

Till top