J E N N I F E E R G E

Nyårsafton!

Jul, Underbara dagar Permalink0
 
Hej på er! Bloggen är lite på paus nu under senare tid men jag försöker kika in när jag hinner och har lust. Nu tänkte jag visa bilder från mitt nyårsfirande!
 
Jag och Tilda åkte hem till mormor och Jerker och firade nyår där. Det var jättejättetrevligt! :) Innan vi åkte så fixade jag och Tilda oss och så tog vi lite bilder. Här ovan ser ni hur vi såg ut.
 
 
När vi kom till mormor serverades det förrätt ganska så omgående. Vi tog med madrass och hela köret när vi körde. Jag skulle köra in på deras uppfart vilket jag typ aldrig gjort tidigare och eftersom jag kom så att jag skulle bli tvungen att svänga höger tyckte jag svängradien var lite liten så jag körde in på nästa gata för att köra runt och komma från andra hållet. Gatan jag körde in på var liten och helt perfekt för att vända egentligen, för där kommer typ aldrig bilar. Bara det att någon hade parkerat på vändplatsen så jag fick köra upp på någons uppfart för att sedan backa och hålla på. Det gick ju bra. Bara det att vi fick publik jag och Tilda. De stod i fönstret och stirrade när jag satt i bilen och blev helt svettig av att kasta ratten först till höger och sen till vänster och sen till höger och sen till vänster... ja ni vet... haha!! Så det var en liten upplevelse i sig :)
 
Men men. Till förrätt blev det i alla fall toast skagen! Det var JÄTTEGOTT! :) Mums. Jag älskar röd rom :) Mums! På bordet låg det en massa stjärnor som dekoration :) Till middag blev det kreolsk gryta och efterrätten var en marängtårta med glass och banan i. Det var jättegott alltihop! :) :) mums mums mums :)
 
Vi tittade på film och på tv fram tills tolvslaget ungefär. Jag och Tilda hade med oss filmen "Girls just wanna have fun" och jag har sett den förut en gång i tiden men det var så längesen så det var kul att se den igen!
 
 
Sedan blev klockan 12 och det var dags att gå ut och titta på fyrverkerier.. fast jag tycker det är lite läskigt med alla ljuden och så att det känns som om de faller ner i huvudet på en. Men det blev trots allt en hel del fina bilder på dem :)
 
Vi var vakna lite till innan det var dags att gå och lägga oss. Dagen därpå åt vi god frukost och spelade spel. Jättemysigt var det!! :) ♥
 
Hoppas ni hade en superbra nyår ni med och att er början på 2015 varit till er belåtenhet! :)
Till top