J E N N I F E E R G E

Är sommaren här???

Blommor och växter Permalink0
 
Tjena bloggisen!
 
Hur är läget? Själv sit ter jag fast med en förkylning sedan förra torsdagen och bara önskar att den kunde försvinna nån gång! Snark...
 
Något som däremot är mer eller mindre underbart är att idag är det fint väder! Någorlunda fint i alla fall. Dessutom är det fredag och jag är ledig denna fredagen! Wiho!
 
Jag försöker pula på en ny bloggdesign till min lilla bloggis, men det går trögt.. inte lätt att veta hur man vill ha det  eller hur man ska göra överhuvudtaget för att få till någonting snyggt!!
 
Funderar på rosa och vitt?? Eller bara vitt? Men jag tycker det är så tråkigt med bara vitt, vill ju ha något som piggar upp också.. hmm hmm.. tacka gud för testbloggar i alla fall så ni slipper se mina konstiga experiment! :)
 
Hepp, nu ska jag gå upp en liten stund i alla fall.
 
Kramis :)
Till top