J E N N I F E E R G E

I <3 MINIONS

Dagar i bilder Permalink1
 
Asså Minions! Hur kan man inte älska dessa söta små varelser?!
 
Det är verkligen synd att de inte finns på riktigt - för om de hade funnits hade jag defintivt övervägt om jag skulle skaffat en eller två eller en hel familj av dem! Precis som med Barbafamiljen...
 
Hur som helst! Idag vaknade jag först vid 8.30 och 9, sen blundade jag bara lite och nästa gång jag öppnade ögonen var klockan 10.14!! Hmm.. en otrevlig överraskning för mig som ville gå upp lite tidigt men det gick ju bra ändå.
 
Igår jobbade jag mellan 13-19 och det är samma schema som gäller idag. Det kom riktigt mycket folk till bibblan igår vilket var jättekul! Dessutom jobbade jag och Oliver tillsammans det första passet mellan 13-16, DREAMTEAM, just saying! :D Det var superkul!
 
Efte jobbet igår gick jag och Emmy en promenad runt typ hela byn.. hehe... jättelänge men det var jätteroligt och trevligt att prata om lite allt möjligt!! :D :D :)
 
Nu måste jag dock klä på mig och göra mig i ordning så att jag hinner fixa allt innan det är dags för bibblan!
 
Kramis :)
 
 
#1 - - Emmy:

Ja det var skitskoj :D :D :D Måste göras om (H) (H)

Svar: Jaaa!! :D Det tycker jag med :D :D (H) eller B-) ;) XD
jennifeerge.blogg.se

Till top