J E N N I F E E R G E

Leopardnaglar!

Naglar Permalink0
 
Jaaa jag och mina naglar alltså... inför förra veckans utgång på Yaki-Da valde jag att ha lite leopardnaglar.. det passade liksom min outfit perfekt tyckte jag!
 
Jag är själv väldigt nöjd med resultatet och det är inte alls svårt. Bara att dutta på lite färg och sen lite svart runt omkring och vips så blir det lite leopardigt! Givetvis behöver jag öva upp min färdighet lite granna men dethär var väl ett helt ok första försök tycker jag... :)
 
 
Jag gillar verkligen att fläckarna går i koppar och guld.. i löööv koppar och guld... heheh..
 
Och det roliga med leoparddesign är att man kan vareira den i all oändlighet - små prickar, stora, med färg, utan färg, olika färg, på nude bas eller vad som helst!
 
Nu tänkte jag, efter att ha läst en massa i civilrättsboken antingen pussla, måla i min målarbok eller lägga mig i sängen. Vi får se vad det blir men mer juridik orkar jag inte läsa om idag i alla fall.. även om det är roligt.
 
Imorgon blir det föreläsning från 9-16 med en timmes lunch däremellan! En lång dag som belönas med lite ledighet på onsdag :)
 
Kram!
Till top