J E N N I F E E R G E

Penséer! (?)

Blommor och växter Permalink1
 
Ärligt talat är jag inte säker på om detta är penséer men jag tror det.. hur som helst så är de jättefina tycker jag! Så coola färgbnlandningar. Båda sorter är gula i botten men med lite lilla utmed blomman och så lite orange, typ laxrosa på de andra.. fiiiina...
 
Jag gillar verkligen blommor - och ändå har jag inga alls i lägenheten! Det får nog bli ändring på det när jag flyttar in till den nya.. :) :) Vet dock inte om jag har några gröna fingrar direkt så ivärsta fall får det kanske bli plastblommor hehe!!
 
Igår somnade jag till Vampire Diaries.. hade kopplat datorn till tvn och orkade inte resa mig och stänga av så tvn var på hela natten. Egentligen tycker jag inte om det för jag är så rädd att det ska börja brinna men det gick uppenbarligen bra.. plus.. jag var.. såå.. trött... zzz..
 
Men idag är jag pigg och glad! Vaknade vid tjugo över åtta och gick upp typ kvart i nio. Solen skiner ute så jag kan tyvärr inte hissa upp mina persienner (för då blir det så jädra varmt!) men det är trevligt att veta att det är fint väder... :)
 
Ska mest plugga och pyssla hemma idag. vid 12.30 ska jag möta Celine i Brunnis så ska vi äta lunch och kanske gå en runda på stan eller hitta på nåt annat efteråt! Ska bli kul :)
 
Nu tänkte jag dock plugga lite tror jag... eller åtminstone skriva av instuderingsfrågorna ;)
 
Hoppas ni får en bra lördag!
 
#1 - - Emmy:

Fina blommor :D!!
Jag somnar i princip ALLTID med datorn & tvn igång, jag älskar att somna till nånting och jag är lat och orkar inte stänga.... tanken att det skulle börja brinna har inte ens slagit mig :| (Emmy dumbom) Får köpa en brandvarnare o ha ovanför hehehe. :D

Svar: Jaaa men visst är det skönt liksom att somna till :D :D ! Hehe jaa det låter ju samrt :D!! men jag är så nervig när det gäller eld och sånt XD måste alltid dra ut alla sladdar osv.. blir lite jobbigt ibland men samtidigt är det kanske rätt bra hehe :D :D !
jennifeerge.blogg.se

Till top