J E N N I F E E R G E

Recap of the vecka

Dagar i bilder Permalink1
God förmiddag på er!
 
Jag lovade ju att ge er en recap av veckan nu under antingen torsdagen eller fredagen. Idag är det lördag och nu kommer min lilla recap upp så det var ju nästan precis som jag tänkt mig..! ;) :)
 
Jag väntar just nu på att pappa och Tilda ska komma fram till Göteborg. Sen ska pappa springa Göteborgsvarvet i eftermiddag! Jag och Tilda ska titta på och shoppa lite under tiden. Det ska bli jätteroligt!
 
Sen så stannar de över natten och först hem imorgon. Wiho!
 
 
I måndags fikade jag med Celine efter skolan! Vi slutade båda vid kl 3 och var båda i stan så det var liksom perfect för en liten fika :)
 
Jag tog en islatte med vaniljsmak (älskar det <33333) och en chokladboll medan Celine tog en chailatte + chokladboll också! Vi snackade om allt mellan himmel och jord innan det bar hemåt för att påbörja pluggningen för dagen (i alla fall för min del!)
 
Och så skickade jag en massa fina snaps bland annat mitt konstverk här på högersidan där jag leker cool gangsta och lite annat. Jag och Emmy hade en hel konversation om det sista sex and the city avsnittet <33 älskar det <3 <3 !! Och älskar att snappa :D
 
 
I tisdags åt jag lite allt möjligt till middag. Under dagen åt jag lunch som jag hade med mig, hemmalagad alltså, men framåt kvällen blev det fil och macka. Eller rättare sagt fil och knäckebröd. Och keso. Och morot. Och kiwi. Och äpple. Och te. Och vatten.
 
Ni ser lite blandning alltså!
 
 
Sen pluggade jag på LVU-instuderingsfrågor och blev lite sömnig framåt slutet.. läs det sista stycket med sista frågan så får ni se.. :)
 
Ehum ehum
 
 
Och här har jag förberett inför Tildas ankomst med lite nutti! Nutella alltså. Fast ICAs som är tio gånger godare!
 
Och i onsdags satt jag och tittade på massa sims-filmer på youtube! På sims 1.. är sjukt sugen på att spela sims 1 MEN jag har varit dum och lämnat cd-skivorna hemma! Muppigt. Får spela i sommar när jag flyttar hem igen.. :)
 
PS. notera min stavning på sims.. sism haha.. :D
 
 
Sen lekte jag lite med min kamera och hittade en cool inställning på den i torsdags! Så att man blir helt svart och vit och lite brusig typ.. häftigt men det kan man lika gärna fixa i photoshop - fast bättre ;)
 
 
Och här är dagens outfit för fredagen, alltså från igår! Hade på mig min fina poncho från mormor.. älskar den verkligen :) :)
 
Fastän det inte är shortsväder direkt fick det bli mina jättefina shorts från H&M som jagk öpte för nåt år sen. Tycker de är jättensygga och är så nöjd med det köpet! Och det är bra för de ser faktiskt fina ut även om man har leggings under (ibland kan det se muppigt ut tycker jag..) men detta är jättefint! Hehe.
 
Nu ska vi åka in till stan för under tiden jag skrev detta inlägget kom pappa och Tilda! Good luck daddan på loppet.. :) :)
 
Kramisar på er mina bloggisar!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - emmy pemmy :

Jaa våra fina snaps :D jag glömmer alltid att spara mina :(

Svar: Ja dom äger juu :D :D amen!! :( :( du får sätta det i rutin om där är någon redig snygg snap som du gjort ;D
jennifeerge.blogg.se

Till top