J E N N I F E E R G E

Isolerad

Dagar i bilder Permalink1
 
Hej bloggen!
 
Tro det eller ej, men jag lever faktiskt. Jag har bara isolerat mig lite från mänskligheten i mitt lilla plugghål (lägenheten). Asså jädrar.
 
Sen jag kom hit i lördags har jag pluggat. Och pluggat. Och pluggat. Och pluggat. Känns det som i alla fall. Fast i söndags tvättade jag faktiskt, i måndags promenerade jag och igår var jag i stan. Dessutom hade jag paus för mänsklig närhet igår när jag kom hem till Celine och fick se hennes nya lägenhet!!!! :D jättefin och jättekul var det!
 
Men nu är jag tillbaka in de plugg-hole and im looking forward to hoppa ut of det.
 
Jag ska alltså skriva 12 sidor. Jag har skrivit 12 och en fjärdedel. Fak maj lajf. Typ. Jag kortar ner och kortar ner och kortar ner.. men det går långsamt framåt. Nu tänkte jag ta en promenad för jag kan inte sitta här mer!! Har suttit här sen typ 10 med paus för toalettbesök och mat.
 
 
Ni vet, dom säger ju att man ska sitta rakt i ryggen och sånt när man sitter ner mycket.
 
Vi kan väl säga som såhär att jag är inte ett föredöme för det. Jag ligger ner i stolen typ. Särskilt då vid tio tiden efter att jag hade ätit frukost och borstat tänderna (och pratat med Telenors kundtjänst som var jättetrevlig!!) så var jag liksom lite trött så om jag låg ner i stolen var det nästan som att ligga ner i sängen (ok inte riktigt).
 
Sen så brukar jag liksom ramla ner i stolen typ och ligga ner fast lägre ner. Och ibland slänger jag upp ett ben på väggen så får det liksom va där. Helt cp. Försökte fota lite mer men det gick sådär...
 
Happ. Nu måste jag gå ut alltså innan jag växer fast i stolen!! Snart klar!!
 
KÄÄÄÄÄÄÄÄMPAAAAAAAAAAAAAAAA
 
Höres!
#1 - - norrbotten emma:

fin blogg =)

Svar: Tack så mycket!! :) :D
jennifeerge.blogg.se

Till top