J E N N I F E E R G E

Blommor overload!!

Dagar i bilder Permalink0
 
Asså JAG ÄLSKAR BLOMMOR OCH DEN HÄR TRÖJAN!!!!!!!!!11111
 
Den är sååå skön och varm och gosig - utan att man blir svettig PLUS att blommorna är to die for eller?! Ett tag nu under sommaren hade H&M jättemånga plagg i detta mönstret.. hade kunnat köpa hur många som helst men fick hejda mig lite. Jag har köpt en kimono med samma blommor fast småblommigt och så denna då! Det fanns även t-shirts och kläningar men som sagt, lite måtta får det ju va...
 
Visst är den fin?! Vet inte om H&M har kvar den men om de har det: SPRING DIT! Köp för fasen!
 
Och jag vet att det har blivit många outfit bilder i min lilla krabb-spegel (finns dom kvar på Ikea undrar jag?? hmmm..) men asså jag gillar mina outfits PLUS här är min plattform där jag kan dela med mig av dem?!?!
 
 Nu sitter jag i alla fall i föreläsningssalen och har rast! Slutar fyra och det ska bli så skönt att komma hem sen. Jag har lite ont i huvudet och längtar efter min säng och vila.. imorgon tar jag paus från studierna och hoppar över föreläsningen vid 13-16. Jag ska ta en plugg och packdag! Stress stress över plugget och resan men det ska nog gå bra...
 
Kram på er bloggen så länge, nu ska jag försöka koncentrera mig på föreläsarna istället!
Till top