J E N N I F E E R G E

Rosa och vita ombrénaglar

Naglar Permalink0
 
Hejsan bloggen! Här var det dött, trots att jag varit hemma och varit "ledig" hela dagen!! Har nämligen ägnat mig åt pluggande och packande och tvättande. Men nu är det snart dags att krypa ner i sängen och imorgon åker jag mot Skåne för att på fredag åka till Barcelona! Wihooo!!
 
Men först vill jag visa er mina ombrénaglar! Åh i löv dom här och de har hållt riktigt länge nu! Det är en rosa botten med vit topp. Det blir typ som fransk manikyr fast ändå inte för de fadear ju ut och den vita toppen är längre än på en sådana manikyr. Men ändå.. åhh!! Blev jättenöjd! :D
 
Sen så blir det ju kladdigt med ombrenaglar men det är smällar man får ta. Det går ju att tvätta bort med aceton, eller så kan man investera i sån här simply-peel sak som man har runt om så kan man bara dra loss allt sen! Youtuba om ni inte fattar!
 
Men nu ska jag strax gå och lägga mig och försöka lugna ner min resfeber..! Kramis :)
Till top