J E N N I F E E R G E

Tandis...

Dagar i bilder Permalink1
 
Idag har jag varit på en hemsk plats: nämligen i tandläkarstolen!! Och denna gången var det inte bara vanlig (o)trevlig undersökning utan denna gången skulle jag borra ett hål...... vilket jag ALDRIG gjort under mina 20 långa år.
 
Ärligt? Jag var måttligt nervös! Satan vad jag spände mig typ.. men jag vet att man ska slappna av och tandläkaren sa till mig att andas genom näsan och känna på magen när den reser sig.. lite yoga och mindfulness typ.. bara det att jag ville inte alls vara närvarande som in mindfulness, jag hade gärna varit någon annanstans...
 
Hur som helst så gick det bra! Det gjorde ju inte ont. Men det var obehagligt. Vid ett tillfälle råkade jag kvälja. DET var riktigt obehagligt! Men men. Andas genom näsan.. typ.. så nu har jag en lagad tand PLUS en halvdöd mun. Känner mig helt sned i huvudet men har speglat mig x antal gånger och jag aser ut som vanligt haha! Men det är jobbigt att le.. och att ta på kinden/munnen är läbbigt..
 
Och jag som är hungrig NU! Man måste vänta 2 timmar.. min bedövning har inte gått ur än.. det får nog bli smoothie till middag för den kan man dricka.
 
Men! En positiv sak! Ville visa er min SUPERSNYGGA tröja här ovan! Den är randig, lite oversize med en pleasant surprise i ryggen... den är nämligen lite öppen!! Den är liksom i två delar så den rör sig.. lite flygigt. Asså det är sjukt snyggt tycker jag! Nu syns det inte så mycket på bilden kanske, men ni ser lite grann.. löv it!
 
Nu ska jag måla naglarna och se hur länge jag kan stå ut innan jag får göra mig min smoothie.. och så måste jag plugga lite med..
#1 - - MammaMu:

STORT grattis till att du överlevde...😜😜
Snygg tröja! 👍😀

Svar: TACK! :D och tack igen! <3 :)
jennifeerge.blogg.se

Till top