J E N N I F E E R G E

Full rulle

Dagar i bilder Permalink0
 
Hej bloggisen!
 
Vilken fullspäckad dag alltså. Jag gick upp i tid för att hinna sminka mig och allt i lugn och ro innan skolan, men sen ska jag envisas med att ta selfies i en halv evighet innan jag ska till skolan så det blir lite stressigt när jag ska klä på mig. Men jag klär på mig allt och springer ner, vet att jag kommer hinna med spårisen om jag springer... bara det att jag väl är där nere inser jag att jag glömt nycklarna till jobbet.. så.. bara att vända och då orkade jag inte stressa mer!
 
Så jag missade spårvagnen. Det gjorde jag igår med... nåväl. Körde en chansning i brunnis för att försöka hinna med bussen till Pilgatan, springer till den också men den jäveln går när jag kommit över gatan. Så kommer ännu mer försent för jag blir ju tvungen att ta en senare spårvagn...
 
Men men, halv tio dundrar jag in i salen. Not, jag försöker vara så diskret och tyst som möjligt. Lyckas väl sådär.
 
Åt lunch i skolan innan det var dags att åka och jobba! Gick bra, fick sitta med och så träffade jag på vår före detta handledare på praktiken, så kul!!
 
Och nu sitter jag här och bara.. njuter av att imorgon är det äntligen torsdag, min efterlängtade lediga dag som jag verkligen verkligen längtat efter! Så skönt det ska bli... ska åka till Nordstan tidigt på morgonen tänkte jag och kolla lite i affärer, sen hem och mysa.... det är typ målet i alla fall! Vill kolla på smink och på lite kläder... och kanske nåt inredningsmojs... Vi får väl se.. måste städa också. Men jag har som sagt verkligen längtat etfter imorgon! Åh <3 Lite lycka i vardagen typ..
 
Och nu tänkte jag strax hoppa in i duschen och tvätta håret..! Det är också rena lyxen när man tvättar det sällan.. och göra inpackning.. och eventuellt måla naglarna.. asså... mm.. :) :)
 
Fryser som in i bomben jämt.. och magen är fortfarande lite ledsen på mig!! :( :( Ska försöka tagga ner lite.. är ofta uppe i varv (och då menar jag inte att det är mycket i skolan och så, utan mer att jag går all in glad hoppar runt skuttar dansar eller go all in arg räcker finger dansar igen hatar eller go all in ledsen osv osv..) och det tar väl ut sin rätt.
 
Hoppas duschen hjälper! Det är typ det bästa jag vet.
Till top