J E N N I F E E R G E

En helg på landet

Dagar i bilder, Jennifer, Shopping Permalink1
 
Tjena bloggen!
 
Jadå, ny vecka och nya tag med det här som vi kallar livet som man bara vill ge upp ibland men som man mest vill fortsätta kämpa med.
 
Jag har då avslutsvecka på jobbet och det är faktiskt rätt kul. Hinner handlägga massa saker som jag inte hinner innan och pilla klart med allt som jag halvpillat med. Hoppas bara jag hinner bli klar tills på fredag men jag tycker ändå jag ligger någorlunda i fas och har ganska bra tempo ändå! HEJA JENKOST!!
 
Idag lyckades jag till och med BACKA IN i en parkering. Asså det händer bara inte!! Särskilt inte med fetto-ottu (förlåt) (du är iaf inte lika fet som volvon, v70n alltså). Så jag menar detta är då ett tecken på att veckan som är nu kommer bli bra helt enkelt!
 
Men innan vi går händelserna i förväg så tycker jag vi ska köra lite tbt till helgen! Då var jag nämligen hos Sofie WIEE!!
 
 
Jag lämnade jobbet vid halv fyra tiden på fredagen och sen körde jag och Ottu iväg!
 
När jag väl kom fram så lagade vi mat direkt typ och sen så kollade vi tv och chillade lite! Vid tio-tiden var det dags att byta om och göra sig redo för REPRISEN av alla gamla utekvällar typ. Vi ville ha en repris på midsommar ungefär. Det var ju senaste gången vi var ute.
 
Här ser ni då min fina outfit som är lite psykadelisk isner jag nu, men den är fin och skön!
 
När vi väl kom fram var där jättelite folk.. och typ mest gamlingar... och då snackar vi inte 25+ utan 25++ typ 30++......................
 
Men det blev lite bättre efter ett tag och vi fuldansade tills dom stängde!
 
 
Sen på lördagen var det då dags att åka till ULLIS!!! Jaaaa ullared alltså jippie! Var fett längesen jag var där. Senaste gången var i påskas och det känns ju som evigheter sen!
 
Eftersom vi varit ute till tre och kom hem typ fyra och somnade typ halv fem så åkte vi inte förrän vid ett till ullis. Men vi stannade till stängning för det var då vi var klara!
 
Så najs alltså! Jag köpte dock oväntat lite saker.. har nog blivit lite snål faktikst. Eller det har jag alltid vatt, men ännu mer än förut! Plus jag brukar också tycka att det finns bättre saker på andra ställen som egentligen inte är sååå mycket dyrare.. många övervägningar man ska göra!
 
Men när vi kom hem efter Ullared igen så var båda lagom döda..
 
 
Köpte dom här sötisarna på skoboo utanför ullis!
 
Tänkte egentligen köpa ett par svarta sneakers eller liknande som dessa, helt vanliga enkla skor alltså.. men när jag väl var där inne så bara: nä fyfasen vad tråkigt med helsvarta skor när man kan ha dom här?!?!! Så jag köpte dom här istället. Så himla coola tycker jag!
 
Är kanske lite knäpp men ibland pallar jag bara inte ha normala skor. Eller liksom intetsägande skor. TITTA PÅ DOM säger jag! Hej hej.
 
 
Väl inne på ullis hittade jag ett par coola flipflop med leopardmönster! Och jag lyckades typ matcha nagellacket med banden! Lyckat va?
 
Men vi får väl se om jag får någon användning för dom här i år.. asså idag har det varit värsta stormen i Göteborg.. rena höstrusket.. så jag känner mig ytterst tveksam till det.
 
 
Köpte SÅKLART nagellack också! Jag menar, vad tror ni om mig??
 
Köpte ett mörkblått isadora som såg fett fint ut.. och kostade bara 20 spänn hehe. Sen ett holographicccc från china glaze!! Ser framemot att använda det. Vill beställa nagellack från andra märken som finns typ bara i usa och sånt som är holo... de är SÅ FINA men det är dyrt och jag är snål + jag har jättelite pengar på kontot faktiskt pga jobbade jättelite i juni plus har hyra osv och ett liv att betala för liksom.
 
Men det var i alla fall dessa fynd jag tänkte visa upp! Sen köpte ajg lite mer hygienartiklar och liknande, men det är ju inte så kul att titta på..
 
På söndagen promenixade vi och chillade innan det var dags för mig att sätta mig i ottu igen och låta söndagsångesten skölja över mig inför att jag då ksulle jobba igår, Men det gick oväntat bra och fort!
 
Heja heja! Sen när jag har målat med nagellacket så ska ni såklart få se hur pass holo det är!
 
Puss och kramis så länge, nu har jag nämligen tvättid. Hoppas allt är bra med er bloggisar!
 
#1 - - Sofie:

Mycket fina töser på gekås hihi! :D Du är så välkommen tillbaka till landet när som!

Svar: Superfina!! :D Wieee så kul! <3
jennifeerge.blogg.se

Till top