J E N N I F E E R G E

Korall

Shopping Permalink0
 
När jag va på nordstan häromdagen fyndade jag ett par nya dojor!! Wohoo. Jag köpte ju ett par i ullis men kände att jag ville ha fler. Egentligen vill jag ha ett par ballerina med men jag hittade inga bra tyvärr.
 
Dessa koralliga hittade jag på dinsko och med rabatt och rea på dom kostawde de 79 spänn! Hallåååååå ingenting ju. Plus så roliga för de piffar och piggar ju upp lite med färg!
 
Fyndade massa annat också som jag behövde.. bland annat en SKITSNYGG jacka från cubus!!!!!11111 många utropstecken för den va cpsnygg. Plus tre par trosor för två på lindex och så strumpbyxor på kappahl! Inom loppet av två dagar lyckades jag paja mina två par strumpbyxor?? Hmm... Så köpte dom jag alltid köper på kappahl.
 
Letade efter en lätt pyjamas typ men hittade ingen.. Sorgligt, men det får jag ta en annan gång! Letade också efter typ en vardaglig klännig, men hittade ingen sån heller. Tyckte inte det var så mycket i klädaffärerna ärligt talat! Men det är väl mittemellan säsonger nu så det kanske förklarar saken.. är inte riktigt redo att köpa höstkläder än för liksom sommarkläderna har man ju inte fått användning för?! Inte jag i alla fall som har stannat i sketna Schweden hela sommaren.
 
Och PS kompisar. PS!!! Jag har ÄNTLIGEN lyckats hitta en praktik!!!! YAASssSSsS. Nu ska bara skolan godkänna typ!!! Men annars: YAAAAAAAAAAs. Det är nu det vänder! så säger jag varje gång det går bra för mig. FLOW mannen.
 
Till top