J E N N I F E E R G E

Varmt

Dagar i bilder Permalink1
 
God dag bloggisar!
 
Vilket fint väder vi har haft både idag och igår! I alla fall i göteborget. Igår var det ju dags för intro 8-17 och det var minsann en lång dag. Introduktion är i princip alltid segt, alltid tråkigt, alltid fullt med skit (sorri), massa frågor om vad man förväntar sig osv osv. Men det var roligt att träffa alla igen och meddela the big news (tänker bara på carrie jag är sex and  the city skadad): att jag ska flytta!
 
Tråkigt såklart, för kommer sakna klassisarna men det känns bäst i magen och magen är ändå min bästis så den ska vi lyssna på.
 
Efter skoldagen igår så var vi några stycken som satte oss i slottsskogen och åt glass och ketchupade lite. Catch uppade asså. CATCH UP ni fattar. Det var trevligt! Och gott.
 
Idag var jag lite mer förberedd på värmen så tog shorts! Det var ett bra val. Alla som bor i göteborg eller som har vistats här under sommaren vet att spårvagnarna = självmord. Inte konstigt man plankar. Nej skoja. Hehe. Jag köper alltid biljett........
 
Hur som helst!
 
Orkade knappt gå upp imorse men tvingade mig ändå ur sängen och trots att jag gick upp en halvtimme efter utsatt tid hann jag göra allt PLUS fixa en helt ok frilla PLUS komma ihåg att fixa läpparna (glömmer alltid dom men det är ju så snyggt med lite färg iaf eller något annat än sin egen bajsläppfärg) det är faktiskt amazing.
 
Något jag tyvärr glömde var att packa ner de böcker jag skulle lämna tillbkaa på bibblis.. fak.. så ska åka in till stan igen och inte planka och lämna dem.
 
 
Lägenheten ser typ ut som kriget men jag dammsög faktiskt innan och plockade undan det värsta. I princip alla kläder är nerpackade och nu i helgen ska jag packa ner hygienartiklar och andra förnödenheter (ex NAGELLACK osv) som ska med mig hem på söndag!
 
Så vad ska man säga detta är typ sista helgen i lägenheten och det är ändå rätt gött. Klart jag kommer ju komma hit igen när möblerna ska packas ner och allt annat, typ köksprylarna och lite återstående prydnadssaker. På måndag väntar en lägenhetsvisning och så har jag ordnat så jag ska få erbjudande om en visning i nästa vecka också! Asså. Hatar att söka lägenhet, hatar att ringa runt hatar att behöva presentera mig och vara så klämkäck hela triden JA HEJSAN MITT NAMN ÄR JENNIFER BAJSSON KAN NI GE MIG EN LÄGENHET IDAG ELLER :) och så får man prata med en riktig tolle, låtom oss kalla honom jocke med lägenheterna (ej fingrerat namn) som var jätteotrevlig och man bara fak jo ditt jobb är att vara snäll mot mig och ge mig en lägenhet det är ju SÅ DET FUNKAR precis som man går till socn är man inte har boende och så ordnar dom en lägenhet till en.
 
Elelr inte.
 
Verkligheten är jobbig! Men det lööööser sig.
 
Känner mig som gubben däruppe i hörnet. Alla bara: vi får se. Ta det lugnt. En dag i taget. Vänta lite.
 
Man bara: NEJ???
 
Fast det gör det ju men ibland bara pallar man inte vänta!
 
En sak i taget allt har sin plats
en sak i taget allt har sin tid <3
jocke berg come at me bro <3
 
Mvh otålig (otacksam??? den moraliska diskussionen kan ni föra i kommentarsfältet) jenkost
#1 - - Anonym:

Jocke Berg kanske inte är så dum ändå...😍😍❤️❤️❤️

Svar: Han är bäst! <3 <3
jennifeerge.blogg.se

Till top