J E N N I F E E R G E

10 timmar yaaas

Dagar i bilder Permalink0
 
God förmiddag bloggisen!
 
Vet ni när jag la mig igår?? Halv nio. Jag skäms nästan men asså det var så löjligt skönt. Sen vaknade jag vid tolv och somnade om till åtta. Enligt min klocka sov jag 10h 39 minuter.. jävlar om man säger så. Natten innan sov jag bara 5 timmar :(
 
Men man kan ju inte kompensationssova men asså det var såååå skönt.
 
Igår så fick jag dunderfrukost hos pepparkaksbagarkollegan aka crushen hihihi mys ♥ och sen var jag på kbt! Därefter kom familjen på besök och vi åkte till maxi och handlade och jag handlade med tilda mest och det var så kul. Folk måste tro vi är typ 3 år gamla och det kanske vi är men vem bryr sig i löv it. 
 
Nu ska jag läsa lite och slappa innan jag ska hoppa på tåget och möta upp Celine i kstad min nya favvostad eller nej vänta hässlehulm in my heart♥
 
Hörs sen pözz!
Till top