J E N N I F E E R G E

Gott nytt år tror jag

Dagar i bilder Permalink0
 
God förmiddag bloggisar!
 
Ja att blogga på förmiddagen har blivit min nya grej. Det är ju så trevligt att sätta sig här efter man ätit och gjort sig i ordning för att när man bloggat färdigt ta och anamma dagen! CARPE DIEM ni vet.
 
Igår var jag som sagt i Kristianstad med celine!! Vi ses ju inte lika ofta längre eftersom jag inte bor i götet mer.. men varje gång är ett kärt återseende hehe och vi åt kinamat på rose garden SÅÅÅ GOTT.. mmmmmmm... älskde deras crispy chicken och kycklingvingarna... dregel.
 
Vi kollade lite i affärer och hade oss innan det var dags att åka hem igen. Jätteroligt var det och särskilt när vi skulle parkera vid stationen.. bonk HEHEHEE.. Förlåt ♥
 
 
Och idag är det en ny dag och såhär på morgonen har jag roat mig med att prova vingad eyeliner. Det var rätt fint faktiskt!! Men blev lite ojämnt men vafan man måste ju öva och jag tycker om att öva när man mest bara ska va hemma. Till och med gomme (tilda asså) tyckte det var fint!!!!! Och här ser ni även mina nya mysebysor som jag köpte igår. Hehe. Lite kär i dom. Dom är liksom finfula.
 
Snart kommer mamma och pappa hit och dumpar mitt nya fynd från ikea som jag bad olle köpa till mig hehehe.. sen ska jag ut och gå en runda tror jag och dansa litta just dance! Wiee. Imorgon ska jag köra till Sofie tidigt och så ska vi fira nyår tillsammans! Ska bli sååååååååååå kul och vi kommer nog spamma skam säsong 3 ihop!!
 
Puss och kram bloggisar och gott nytt år på er! ♥
Till top