J E N N I F E E R G E

Aa najs, vi hörs jag måste dra

Musik Permalink0
 
Genom mörkret, genom stan
Skuggorna som röker är inte längre du och jag
Fyra år sen och ett andetag
Jag igen på våra ställen för å se om du är kvar
 
Ge mig en sista hjärtattack, ge mig nånting som känns
Undrar du också varför jag tänker på dig men
Snabbare, snabbare, hårdare Ingenting känns
Högst upp, längst ut, överallt
Jag tänker på dig men
 
Genom mörkret genom stan
Skuggorna som röker är inte längre du och jag
Fyra år sen och ett andetag
Jag igen på våra ställen för å se om du är kvar
Genom mörkret, genom stan
 
Går in i dina vänner dom ba "Jomen han mår bra"
Jag ba "Aa nice, vi hörs jag måste dra"
Ösregn och ångest, jag hoppas att jag dör
Måste ha tamponger, ställer mig i kö Jag blir full med mina vänner
Dom ba "Kan du lägga av?"
Jag ba "Det e inget bra, men det e de enda jag vill ha"
Gör allt för att komma över dig, ligger med en ful
Han är jättekänd men inte jättekul
 
Genom mörkret genom stan
Skuggorna som röker är inte längre du och jag
Fyra år sen och ett andetag
Jag igen på våra ställen för å se om du är kvar
 
Jag kunde inte vara din, jag bara drog ner dig
Mitt problem, ditt problem, bara drog ner dig
Backade och blundade, du får inte se mig
Du frågade och undrade "Vad är det med dig?"
Kunde inte vara din, jag bara drog ner dig
Du frågade "Snälla, vad är det med dig?"
Ingen annan, inget annat, ingenting alls
Jag vill ha ingen annan, inget annat, ingenting alls
Genom mörkret genom stan
Skuggorna som röker är inte längre du och jag
Fyra år sen och ett andetag
Jag igen på våra ställen för å se om du är kvar
Genom mörkret genom stan
Skuggorna som röker är inte längre du och jag
Fyra år sen och ett andetag
Jag igen på våra ställen för å se om du är kvar
Genom mörkret genom stan
Till top