J E N N I F E E R G E

När man hatar livet

Dagar i bilder Permalink0
 
Dessa fyra bilder summerar mitt liv de senaste dagarna.
 
Man går runt, låtsas vara glad, jippie kul att gå upp 7 även denna dagen, ja precis som alla andra jävla dagar, ja fastän det är en lördag wiho, så kul att sitt a o plugga sen till kl 18 mumsfillibaba och så har det hållt på mån-mån. En hel vecka alltså!
 
Och jag hatade livet och Tilda svarade så klokt: vem hatar inte livet? Och jag bara: jävligt bra fråga. Man undrar ju. Och ni som inte hatar livet: jag hatar er.
 
Ok, nog med det ilskna sura jobbiga ledsna nu.
 
Något som däremot är positivt med att vi har suttit så koncentrerat med uppsatsen är ju att jag verkligen har varit i nuet. Eftersom det inte har funnits mycket mer att tänka på. Det var bara att skriva och skriva och i skrivandet gick det inte att tänka på annat, varken gammalt eller nytt. Det var bara här och nu.
 
Men nu är uppsatsen inlämnad och imorgon väntar opponering och på fredag ska min loggbok in. Så ser livet ut och på måndag börjar nästa kurs!
 
I övrigt är det bra med mig, arg som vanligt ,arg är min nya känsla, nya livsstil. Börjar gilla det.
 
Ska lägga mig i sängen nu KÄRA BLOGGISAR!
 
Puss och kram höresss!!
Till top