J E N N I F E E R G E

Inköp

Shopping Permalink0
 
Tjena!
 
Tänkte visa lite av mina köp från när jag och Tilda var på Väla och IKEA i söndags! Här har ni utvalda delar av ikea-fynden.. köpte lite annat bra att ha med som en ny badrumsmatta, toaborste, plastblommor hc en kökskniv..
 
Men på bilderna ser ni i alla fall överst en skål! Den tänkte jag måla som med mina leopardtallrikar och använda som fruktskål! Sen här nere ser ni tre krukor jag köpte. Hade gärna köpt med mig lite blommor också men det är ganska svårt att ta på tåget om man säger så!
 
 
Sen lite kläder! Jag köpte ett par jeans på new yorker! Har använt dem nu med och trivs bra i dem!
 
Köpte en croppad top (men inte riktigt crop-top kort) från gina med med coola detaljer i urringningen! Tycker den passar bra till byxorna jag har på mig på bilden eller till mina andra svarta braxor :)
 
Slutligen köpte jag en jacka från hm också! På rea! Behövde en ny vårjacka och denna hittade jag på väla först i rätt storlek och sen skulle jag såklart tänka på saken och under min lilla tankeprocess så försvann jackan!! Buhuu.. men på familia fanns den i min storlek i flera exemplar! Muppigt men bra såklart!
 
Köpte även en leopardkofta som jag glömt att fota!! Den älskar jag verkligen! Superfin och i löv leopardmönster asså hehe...
 
Nu måste jag sova kompisar, har sovmorgon imorgon men känner mig helt död! Kramis!
 
Till top