J E N N I F E E R G E

Sommarkläder

Shopping Permalink0
 
Tja!
 
Idag tänkte jag visa några av mina senaste inköp! Förutom dessa har jag också köpt 8 (!!!!) baströjor från H&M! 2 vita tshirts, 2 svarta, 1 vitt linne, 1 svart, 1 vit off-shoulder top, 1 grå off-shoulder topp! Det behövdes!!
 
Men denna lilla gula söta fina crop top köpte jag på new yorker med Tilda när vi var på Frölunda torg! 39 kostade den!!! Så lööööjligt billigt...!!
 
Den är pyttelite randig i mönstret och jättebekväm. Snygg till svart eller vitt eller blåa jeans. Typ det mesta alltså :) Kändes som en perfekt sommartopp!
 
 
Sen på Cubus har jag köpt två par byxor i samma modell men inte samma färg! Det ser ut som om jag har två helt olika kroppsformer nästan men det måste vara som jag står på bilderna.
 
Hur som helst! De är i jeanstyg och är stretchiga och sköna och så är det capribyxor som är typ 3/4 långa! Jag har lite svårt för capribyxor och typ ankelbyxor för de blir så långa på mig för jag har korta ben, men dessa kändes väldigt bra! De är dessutom stuprörsmodell mer eller mindre så de är tajta nere på vaderna: vilket jag gillar!
 
Dessa har jag köpt för jag tänkte jag kan ha det på jobbet i sommar. Jag gillar korta shorts men det är inte så appropriate på jobbet. Dessa två är en bra grund till sommargaderoben! De vita passar ju till allt, de blåa likaså.. Nu har jag 3 byxor jag kan ha på jobbet när det är varmt (dessa 2 plus 1 par något kortare men ändå appropriate långa i mer vanligt tyg typ som är beiga!). Sen har jag ju kjolar och klänningar som man givetvis också kan ha så det känns som om jag kommer klara sommaren!
 
Imorgon har jag min sista jobbedag innan min minisemester fram tills den 20 juni: då kickar det igång for realz! Men den veckan har jag och min förste bestämt att vi ska mjukstarta lite. Skönt.. Sen blir intensifieras det väl när folk går på semester osv.. :) Men ska bli kul!
 
Nu har jag egentligen lite shop-stop när det gäller kläder men det är svårt alltså.. kläder är så kuuuul!
Till top