J E N N I F E E R G E

KENT!!!!!!111

Underbara dagar Permalink1
 
Nu kör vi tbt till helgen 12-13 november! Asså vilken helg!!
 
Sofie kom hit på fredagen och då mös vi mest och åt kinamat och godis. På lördagen shoppade vi lite innan det var dags att göra sig redo för kentis!! Som ni ser så gjorde jag mig fin för joakim bergis min älskling och var överdrivet peppad! Och kände mig fin också faktiskt!!
 
 
Så vid fyra tog vi tåget ner mot Malmö! Vi gick först in på emporia och käkade på max innan vi gick in på arenan! Där var smockat på emporia och fett jobbigt att hitta men men. Väla är bättre tycker jag hehe.
 
Vi kom väldigt långt fram och behövde inte köa särskilt länge!
 
 
Men vi kom ju typ en timme innan de startade.. när det var en halvtimme kvar kom en timer upp på skärmen och räknade ner. Det kändes verkligen som en halv evighet den här halvtimmen men sen när det var noll så gick vi alla LOCO!!!
 
För då kom dom ju! KENT!
 
 
Och dom spelade jätemånga bra låtar, bland annat stoppa mig juni (lilla ego) och för en sekund trodde jag att det skulle komma tårar, DET ÄR TÅRAR KAN MAN GRÅTA SOM EN KAAAARLL. Den är så himla himla sorglig men jag klarade mig. Så fin den var live.
 
Dom spelade skitmånga bra låtar och inledde med 999. När Dom andra kom avled jag i nåt slags rus/extas. KOM LÅNA TÖRNEKRONAN MIN!! Åhhhhh.
 
 
Sen avslutade dom allt med Den sista sången. Såklart. Så jäkla fin är den. Vi kommer från någon annanstans än där vi är just nu och jo tack det gör vi alihopa... ♥
 
En helt underbar kväll och efteråt var jag såååå trött och hela hög på det mesta så fy vad vi hade roligt på vägen hem med lite noot noot och snygga poliser!!
 
 
Jaha sen blev det söndag och Sofie åkte hem och Oliver kom hit! Jag bytte outfit till min nya tröja som Sofie köpte likadan (visst har vi bra smak) och så tog jag och olle samma tåg som jag tagit dagen innan!
 
Vi gick in på emporia och åt mat vi med och jag fick syn på någon som pajjat hjärtat på mig men samtidigt var det fint att se att livet går vidare och att nu går vi på kent. Livet går vidare. Det kommer nya crushes. Men tacka gud för jag hade med mig medicinskåpet i väskan. Tog dock inga piller men det kändes så tryggt att ha dom där. Tack håkis för att du skrev ut dem till mig.
 
 
Och ny dag innebar ny outfit för gänget! Så snygga dom var!
 
Idag hade dom bytt ut lilla ego mot när det blåser på månen!! Och berg och dalvana! Shit!! Dog lite när jocke sjunger DET SPELAR INGEN ROLL OM DU HÅLLER MIG HÅRT INGEN KOMMER MINNAS OM HUNDRA ÅR
 
Så jävla sant.
 
 
Deras scenuppträdande var så coolt! De hade skärmar bakom som visade olika bilder och effekter. Här är tigrarna från vapen och ammunition. SÅ FINA!
 
Dom spelade som sagt många bra låtar, men det var som allra allra bäst när dom spelade ingenting tycker jag. Då blev det ett sånt drag!!! Plus när dom tog dom andra, kärleken väntar och musik non stop.
 
Och så körde dom Romeo återvänder ensam. Den är bara föööööööööör bra. Jag vill ha dig jag är din nu bara din.
 
 
Och även denna gången avslutade dom med den sista sången. De spelade såklart även 747 och mannen i den vita hatten. Dom är ju obligatoriska.
 
Tack för denna tiden kent. Ni har gett mig såååå mycket. Jag vet  inte vad jag skulle gjort utan er. Ni ger mening till livet och sätter ord på det jag inte kan och inte förstår. Tack ♥
 
Älskar er, då som nu för alltid.
 
Mvh ert största fan ♥
 
#1 - - Sofie:

Tack för att du drog med mig på konserten, fina du!💕

Till top