J E N N I F E E R G E

Fin söndag

Dagar i bilder Permalink2
 
Godkväll bloggen!
 
Tänk att idag är dagen en timme längre. Knäppt va! Fast ändå rätt härligt.
 
Jag har haft en lugn söndag måste jag ändå säga. Stora delar av den har spenderats i sängen och i soffan. Tillsammans med Julius! Asså han luktar såååå gott... han luktar liksom sängmojsmumsmys. Tror att en utomstående hade tyckt att det inte var så fräscht.. och han är lite raggig i pälsen stackarn men jag vill inte tvätta honom för då finns ju risken att 1. hans goda doft försvinner 2. pälsen blir helt knäpp av vatten och tvättmedel?!?!
 
 
Efter lunch tog jag mig en tur till maxi. Det hade jag bestämt mig för redan för någrea dagar sen så jag var mentalt förberedd.. Men det var rätt jobbigt där inne. Mycket folk och så var jag varm. Men man får andas och försöka ta det lugnt. Jag är verkligen långsam i huvudet, märker det när jag gick och tittade på tex köksgrejer. Bara strosar runt där utan att riktigt fatta och sen får jag liksom rikta uppmärksamheten igen mot vad jag ska göra, gå till vagnen och gå vidare typ. Det är svårt att förklara!!
 
Men det blev en hel del handlat och jag köpte både blommor och kudde! Som jag inte kunde låta bli.. ni får se bättre bild på det en annan dag. Kudden har jag liksom tittat på 3 ggr nu så tänkte att nej nu jävlar..
 
 
Denna bilden är från i fredags när jag dukade upp till fredagsmys.. och det bästa är att jag har både dip och chips kvar som jag tänkte äta snart till nån töntig film i soffan! Åh. Lyx typ!!
 
Ska försöka mig på att dammsuga inne på toaletten. Det tar ju inte många sekunder men det är jobbigt att liksom.. ta sig tiden. Sen blir det som sagt mys!
 
Imorgon är det måndag igen. Jag hoppas det kommer kännas bra imorgon. Det är ju höstlov för eleverna så det kommer åtminstone bli en lugn vecka.
 
Kram på er ♥
 
#1 - - Mamma:

Bra att du köpte den snygga kudden! 👍🤓😍❤️

#2 - - Anonym:

Skriv din kommentar här

Till top