J E N N I F E E R G E

Höstgrupp

Blommor och växter, Dagar i bilder, Inredning Permalink0
 
Hej bloggen!
 
Igår fick jag finbesök av mormor och Jerker och med sig hade dom detta jättefina arrangemang!! Mormor valde blommorna och Jerker planterade. SÅÅ fint!! Och höstigt, passar ju perfekt nu med dessa härliga röda färger..
 
Älskar blommor och grönt och hoppas att jag kommer ha många fina blommor så småningom nu när jag kommer mer och mer i ordning i lägenheten. För tillfället står typ alla mina blommor parkerade på samma fönsterbräda i vardagsrummet. Ser sådär ut. Funderar även på om man kanske ska köpa en gigantisk växt typ kaktus eller något annat grönt som aldrig dör och som man kan ha på golvet nånstans. Tror det hade varit fint! Men växter får kanske komma i andra hand, först och främst borde jag köpa de möbler som saknas.. typ soffa... men en liten djungel hade ju varit fiiint typ!
 
 
Älskar verkligen den orangea succulenten!! Så coooool!! Plus allt annat!
 
Igår så målade vi i hallen och i vardagsrummet och avslutade det hela med att äta kinamat. Väldigt gott och trevligt! Var lagom trött på kvällen men hade svårt att somna ändå. Men när jag väl sov så sov jag för en gångs skull bra!!
 
Så idag är det söndag och idag tvättar jag till klockan fyra. Sedan tänkte jag eventuellt gå ut en kortis så man får lite ljus och luft. Även om det knappt är något ljus ute idag, det är så mörkt och murrigt men det är klart ljusare ute än inne.. sen ska jag bara vila och förbereda mig inför praktiken imorgon. Ska dit på halvtid hela veckan. Det kommer nog gå bra. Men vill förbereda mig lite grann..
 
Hoppas ni får en mysig söndag bloggisar!
Till top