J E N N I F E E R G E

SMIIIIINk

Shopping, Smink Permalink1
 
Tjenaaaa!
 
Jag var på Nordstan i förra veckan och upptäckte sleeks ögonskuggepalett på h&m och tänkte: i need to buy dis shit. Och så fanns den inte i den jag ville ha. Så beställde istället och när jag ändå beställde passade jag på att köpa ett brynkit Har länge velat prova ett sånt men inte blivit färdig till att beställa #snål
 
Dessa beställde jag på brallis.se men sleek finns lite överallt på nätet bara att googla!
 
 
Kolla färgerna bara! Så myysigaa och älskar de skimriga mest. Har inte provat alla än men längtar. Vill prova den röda och den som är lite vit/guldig.. mmmhmm..
 
 
Och så det lilla ögonbrynskitet! Ena sidan är vax andra puder. Och så fick man med två stycken små borstar. Ärligt talat har jag inte använt det så mycket än för jag har inte vågat på morgonen innan praktiken. Jag menar tänk så blir det jättefult och så sitter man där sex på morgonen och måste göra om allt?? Det har jag inte tid med!
 
Så nu i helgen tänkte jag leka lite mer.. hehe.. om det blir bra får ni bilder om det blir kaos låtsas vi som ingenting!
 
Har förresten flyttat hem nu. Är till och med folkbokförd här. Sedan den 29/8 är jag en skåning! VILKÅMMEN HEM JENKOSTIFER <3 (ja det ska va hobbydanska) (hobbydanska är livet) (danske skideröö) (ät mitt bajs)
#1 - - Sofie:

Det er dejligt! Hobbydanska på hög nivå... :) Vilken härlig ögonskuggspalett; den blev man sugen på!

Svar: Den är jättebra! Och fin! Älskar nyanserna :D
jennifeerge.blogg.se

Till top