J E N N I F E E R G E

Blö

Dagar i bilder Permalink2
 
Tjena bloggen!
 
Idag känner jag mig trött, eländig. Det är svårt att ta in vad som står på mina speglar idag. Förstår att ingen vill ta selfies med mig eller ens va med på min bloggis, för då blir man ju förknippad med den där jennan....
 
Jag ska inte ta tåget förrän vid 12.44  så jag har en hel del slötid just nu.. hade kunnat gå ut en runda på morgonen men jag kände inte för det. Jag går hellre när jag kommer hem från skolan igen isåfall... så nu på morgonen har jag pusslat lite, sminkat mig och vilat.
 
Tror jag ska skriva lite dagbok för det är massa saker man vill få ur sig som kanske inte riktigt passar här på bloggen eller någon annan stans.. och så ska jag nog kolla serie innan det är dags för lunch coh att slutligen bege sig till tåget.
 
Hoppas ni får en bra dag!
#1 - - Mamma:

Du är bäst ❤❤❤❤❤

#2 - - Mormor:

Ja! Du är bäst❤️❤️❤️😘😍

Till top