J E N N I F E E R G E

Dagens middag

Dagar i bilder Permalink1
 
Mm idag var det många plattor på gång samtidigt hemma hos mig! Roligt att för en gångs skull laga lite ordentlig mat. Nu på senare tid har jag ju fått mat serverad (hehe) och igår blev det bara potatisbullar och bacon..
 
Men ikväll blev det pasta- och zucchinigratäng! Den är sååå god och så enkelt! Recept finns HÄR för den som vill prova.
 
Det bästa är att där blev hela FYRA matlådor av den!! Plus dagens middag då alltså 5 st jennifer-portioner. Veckan är räddad! Typ. Jag försöker snåla nu när det inte är mycket kvar på kontot och för att det ska kännas roligare än vad det är ser jag det som en utmaning. Heja mig!
 
 
Gratängen toppas med massa fetaust.. i löööv fetaust.. mm! Så en gratäng helt i min smak.
 
När jag sen får csn tänker jag nog köpa nya gympaskor.. jag blir så ledsen på mina! Var ute och gick innan men fick avbryta rundan efter hälften för det gjorde så ont pga skoskav på båda fötterna.... så ska det väl inte va.. särskilt inte när man haft dojjorna i typ 1-2 år? (eller när jag nu köpte dom ajg minns minsann inte haha).
 
Aja!
 
Sitter just nu och målar naglarna i brist på annat. Får se om jag orkar plugga lite till, egentligen är jag pluggklar för dagen så kanske gör något roligt ikväll istället.. det tycker jag låter som en bra ide i alla fall.. ♥
 
 
#1 - - Mamma:

Supergod är den 😋. Måste göra den igen 🤓

Till top