J E N N I F E E R G E

Dagens outfit

Dagar i bilder, Jennifer Permalink1
 
.. var ingen mindre än min kattblus från monki! Sååå längesen jag hade den på mig. Den är lite udda men det är ju jag med så tycker det passar på. Dessutom är materialet så löjligt skönt och mysigt!
 
Till hade jag mjuka svarta bysor och så mina ljusbruna låtsasmockastövletter. Snyggt, om jag får säga det själv! Och självklart tänker man på sminket också så det blev lite varma guldiga toner. Mys med mix and match ♥..
 
Nu är klockan åtta och det är min officiella tid för kvällsfika samt vila! Det är då vi stänger ner plugget och roar oss med annat skojsigt som att:
1. se serie
2. lägga oss i sängen
3. äta nåt mumsigt
4. rita i ritboken
5. pussla
6. 6 NEJ SKOJA
men ja ni förstår!
 
Så jag säger godnatt till er bloggisar, vi hörs imorgon! ♥
 
 
#1 - - Emmy:

YAAS MER DAGENS OUTFIT!!
Älskar din lista btw HAHA

Till top