J E N N I F E E R G E

Från depp till pepp på instagram

Dagar i bilder Permalink1
 
 
10 min på instagram och jag känner mig redan som en sämre människa än alla andra på denna jord. 10 min på instagram och man inser hur fet man är. Hur finnig man är. Hur ful man är. Hur dålig man är på att sminka sig. Så fula kläder man har. Så värdelös man är. Så tråkig man är. Så lite man har att komma med.
 
För man blir inte bra på bilder. Man tar bara bilder i spegeln. Man låter inte någon annan ta en bild på en på en strand i bikini med platt mage stor rump stora bröst med vita tänder. Man åker inte på semester. Man äter inte massa rolig mat på restauranger. Man är inte ute och träffar vänner hela tiden.
 
Man är kanske inte så jävla speciell.
 
Jag blir så ledsen när jag skriver detta.
 
 
Men som tur är så finns där en hel del bra på insta med. Såna som jag gillar som gör mig glad. Som ger en pepp. Som gör att man ändå står ut. Som sätter perspektiv på saker och ting. Som gör att jag också vågar utmana mig själv och världen.
 
Jag har låtit namnen på kontona vara kvar så att ni själva kan ta er en titt om ni vill. Det är bara tjejer. Jag följer typ bara tjejer på instagram. För det är dom som inspirerar. Vi behöver stötta varandra ♥.
 
En dag kanske känslan av att duga eller att liksom vara good enough också är känslomässigt förankrad i mig. Jag vill också va fin och vacker och känna mig älskad ♥ ♥ ♥ ♥
#1 - - Mamma:

Du är bäst!! ❤❤

Till top