J E N N I F E E R G E

En blöt dag

Dagar i bilder Permalink1
 
Hej bloggisar!
 
Idag har det varit grådaskigt väder här i princip hela dagen. Jag hade på mig mina favvostövlar idag. Känner mig något överklädd i dom men samtidigt: jag älskar dom. Jag tror det är för klackarna. Man blir sån powerwoman då typ!! (men det kan man givetvis vara i platta sneakers med, missförstå mig rätt...)
 
Det var föreläsning 9-12 och därefter hade jag ett kartläggande samtal innan jag  tog tåget hem vid 13! När jag kom hem kände jag mig... vet inte men lite såhär out of context typ. Kan man säga så? Jag visste inte riktigt vad ajg skulle ta mig till: vila? kolla tv? åka till hbg och köpa bord? koka kaffe? äta mellis? ut och gå? plugga? Typ helt överväldigad av alternativ så blev helt snurrig i bollen.
 
Lade mig en stund på soffan tills jag insåg att jag nog behövde komma ut lite för det blev inte bättre av att vila.. så jag bytte om och tog på mig regnjackan! I början av promenixen duggade det bara lite, sen kom spöregnet... fick gå hem efter 3/4 av rundan men det var nog lika bra. Då var jag helt dränkt och när jag tog av mig bysorna var benen helt röda! Brrr.. så hoppade in i duschen och fick upp värmen igen.
 
Nu sitter jag här i mysebysor och skriver på en uppgit som ska in nästa vecka. Känner mig fortfarande lite kall så får nog dricka te.. man vill ju inte bli sjuk.
 
Har ni förresten något tips på nån bra serie? Jag har sett klart 13 reasons why nu och den var ju bara SÅÅÅ BRA... behöver något roligt att titta på om kvällarna!
 
Men ja serietips var det, om ni har något så KOMMENTERA! ♥
#1 - - Msmma:

Bonusfamiljen....😉😉

Till top