J E N N I F E E R G E

En trött torsdag

Dagar i bilder Permalink0
Godkväll bloggisar!
 
Idag är jag minsann trött.. det blev sleepover igår och tyvärr inte så många timmar sömn. Men hade med mig allt så jag kunde gå direkt till stationen på morgonen åtminstone! Dock glömde jag mascara så jag fick måla ögonfransarna med eyeliner... inte så snyggt men asså man tager ju vad man haver..
 
Så det va skola 9-12 sen kbt vid 14.15 . Gick en promenix efteråt trots att jag var dötrött. Bra jobbat Jenfår!
 
Nu har jag precis ätit middag och kollat på 13 skäl varför.. japp jag är en i gänget jag har fastnat jag med nu..dock känns avsnitten lite väl långa ibland men det kan också vara en fördel för ibland vill man verkligen se på nåt långt och mysigt som typ aldrig tar slut (känns det som).
 
Tänk att imorgon är det äntligen fredag! Då tänkte jag göra mig fredagsfin hehehe.. även om det såklart finns anledning att va fin oavsett veckodag! Det känns skönt med helg fastän jag bara varit i skolan tre dagar denna veckan. Men det kan vara nog så jobbigt ändå.
 
9-13 är tiden för morgondagens föreläsning sen tar jag helg! Nu ska jag slösurfa lite sen dyker jag nog ner i sängen med datorn och kollar ännu mer serie.. mys! Och i sängen har jag barba och julle... ♥
Till top