J E N N I F E E R G E

Fishnet

Dagar i bilder Permalink1
 
Bloggen!
 
Igår fick jag ett paket från jfr.se.. där låg dom här nätstrumpbyxorna i! Det har typ blivit inne med nätstrumpbyxor och jag tycker själv det är rätt fint till rätt klädsel liksom. Särskilt nu när det börjar bli varmare ute med!
 
Men frågan är: vad tycker ni om dom?? Är dom fula? Är jag för fet? Är det för porrigt?
 
Min åsikt lyder: jag tycker det är fint! Jag känner mig fin i dom. Jag tyckeri ne jag är för fet jag tycker man ska få ha på sig vad man vill även om man kanske inte har raka konturer i kroppen liksom utan lite form. Jag tycker inte det är fel eller slampigt eller såhär och jag tycker slutshamingen borde sluta LÅT OSS TJEJER HA PÅ OSS VAD VI VILL oavsett om det är kortkort eller långlångt eller polokrage eller urringat. Tror nog vi är gamla nog att bestämma det själva.
 
 
Tog även några mobilbilder där jag har knästrmpor till. Då blir det nätiga inte lika främträdande men rätt snyggt ändå tycker jag.
 
Heja mig eller hur! Klart jag kan! Har sett många som har det under slitna jeans med, det får jag nog också prova...
 
Aja känner mig fett osäker och det känns jobbigt att lägga upp dessa bilderna men man måste utmana sig själv och alla andra bajskorvar som tror de bestämmer här i världen.
 
Nu ska jag strax gå ut en runda sen tänkte jag nog baka bullar om jag orkar!
 
#1 - - Mamma:

För fet??? 😳 Eehh näää inte precis 😍
Jag tycker det är snyggt! 👍🏼😀

Svar: Åh tack mami! :D
jennifeerge.blogg.se

Till top