J E N N I F E E R G E

Grön pall!

Inredning Permalink0
 
God morgon!
 
Nu har äntligen min fina pall landat i mitt hem! Den är från outleten i klippan men finns att köpa på ellos och jotex. Den är ljusgrön och när mamma berättade att hon sett en ljusgrön pall som kunde passa mig tänkte jag: I NEED DIS!
 
Behöver ju verkligen en matta också sen är nog tv-hörnan färdig fakitskt. Matbord är nästa projekt och nu vet jag äntligen vilket jag vill ha! Vill dock inte betala en förmögenhet så försöker hitta något billigt på blocket. Min soffa är ju från blocket och den var i hur bra skick som helst! Så man kan verkligen fynda där (för er som inte förstått det än.. typ jag då).
 
 
Det bästa med pallen är att den är faktiskt riktigt skön att sitta på! Den är inte bara fin alltså utan praktisk också.
 
Idag är jag ledig! Jag tror jag ska cykla till simhallen en runda senare. Annars blir det mest plugg och chill. Skulle behöva vara lite snäll mot mig själv som vanligt men det är så svårt. Har hög puls, svårt att andas och ont för bröstet. Vad ska jag göra liksom....... jag vilar lite, försöker omformulera tankarna sen tar vi tag i resten av dagen.
Till top