J E N N I F E E R G E

Havsluft

Dagar i bilder Permalink1
 
Igår var jag och Celine ute och gick vid klitterhus i Ängelholm! Så mysigt! Trots att det typ inte var någon sol alls så var det ändå skönt ute och inget regn. Dessutom är det ju så fint vid havet! Och så jobbigt det var att gå i sanden.. lite extra träning det där!
 
Efter promenixen satte vi oss på en bänk med finfin utsikt och drack kaffe och pratade :)
 
Som ni ser på bilderna så var det så disigt att vatten och himmel liksom smälte ihop. Fint!
 
Därefter åkte vi hem till Celine där dom hade gäster så åt vi lunch ihopa och hade det trevligt typ :) Sen kollade vi på en ny serie, degrassi från netflix och den var ju riktigt bra! Ska kolla mer på den själv hemma med. Det blev en fin dag med en fin vän ♥
 
 
Sen åkte jag hem till mami papi och umgicks lite med dem innan jag körde mot Hässleholm igen!
 
Efter denna helgen känner jag lite att jag underskattar det här med att åka hem.. det är ju väldigt roligt, ger väldigt mycket energi och glädje och tar ju inte så fruktansvärt lång tid egentligen.. får väl bli bättre på det men det är svårt att säga "JIPPIE JAG VILL VA MED FOLK" när man känner sig nere. Då vill man ju mer dra en filt över huvudet och helst aldrig mer möta morgondagen.
 
Nåväl.
 
Idag har jag varit i skolan 9-11! Vi gick igenom våra filmklipp som vi spoelade in förra veckan och jag fick faktiskt förvånansvärt mycket positiv kritik! Kändes roligt. Nu under eftermiddagen tänkte jag dansa just dance och plugga lite.
#1 - - Mamma:

Jaaaaa 😍kom hem ofta!!! 😍❤

Till top