J E N N I F E E R G E

I <3 degrassi!

Dagar i bilder Permalink0
 
Asså!
 
Jag såg precis sista avsnittet på säsong tre av degrassi... såååå bra!! Och nu är det slut för den här gången, i nästa säsong så får vi se när de tar examen!! Åhhhhhjshdasjhdasjhdasd. Men eftersom säsong tre släpptes nu i januari tror jag det dröjer ett tag innan fyran kommer..
 
Det var när jag var hos Celine för någon vecka sen som vi började kolla och asså jag fastnade verkligen så nu har jag sett på 3 x 10 avsnitt. Såå bra! Rekommenderas för alla som gillar lite high school drama.. det är inte såå typiskt traditionellt highschool ändå för de tar upp många viktiga ämnen typ psykisk ohälsa, sexualitet, sjukdomar, vänskap, kärlek, droger, mens, feminism, rasism osv osv osv osv.
 
Dessutom är den väldigt lättsam och avsnitten är typ 24 minuter långa vilket är alldeles lagom tycker jag! Lättsmält men ändå innehållsrik om vi säger så.
 
På tal om serier så kommer ju början på säsong 4 av Skam idag! I norge åtminstone, vet inte om man kommer kunna se det här i Sverige än. Kul! Har verkligen fastnat för serier nu.. ett tag var det filmer. Tittade på massa massa film i början när jag precis blev sjuk där i oktober och då var det bara lättsamma sluta lyckligt tjejfilmer. Nu har jag alltså avancerat till serier!
 
Aja. Jag tänkte strax gå ut en runda och sen mest plugga under dagen. Det är lite småtradigt väder här men med kläder efter väder kan man alltid ta sig en promenix! Tänkte sen duscha och göra img i ordning som vanligt, tyfcker ändå det är skönt att liksom se  "normal ut" även om man bara är hemma. Det minns jag i början när jag var sjukskriven i två veckor att det var viktigt för mig att ändå klä på mig riktiga kläder och sminka mig för att på något sätt hålla kvar i normaliteten även fast vardagen kändes långt ifrån normal... tror ni förstår min poäng! Plus det är ju så roligt att hålla på... ♥
Till top