J E N N I F E E R G E

Nytt avlastningsbord!

Inredning Permalink3
 
Häromdagen fick jag besök av lilla familjen! Då åt vi ihop och umgicks typ men jag och pappa åkte även inom pressbyrån och hämtade det lilla fina bordet jag fick i födelsedagspresent!
 
Och såhär ser det alltså uuuuuuuuuut! Så fint tycker jag, Det är marmoskiva (riktig marmor denna gången, skivan på mitt soffbord är marmormönstrat GLAS inte marmormarmor.. ni fattar) och så är benen i matt mässing! På soffbordet är det blank mässing och benen har en annan konstruktion. Så de kan inte vara bredvid varandra för då ser det konstigt ut.
 
MEN!
 
De kan vara på olika platser i rummet och alltså komplettera varandra fint utan att man stör sig på skillnaderna. Jag borde bli inredningsexpert eller hur. Guld och marmor SÅ JÄVLA INNE JUST NU MINA VÄNNER åtminstone i mitt hem...
 
 
Bordet står bredvid min schäslong och bredvid min bokhylla. Passade verkligen perfekt där! Men jag vet att det ser supertradigt ut med sladden som går där bakom men det får jag nog snygga till....
 
Vet inte heller hur jag vill ha det på själva bordet men jag tog lite grejer som kändes passade bra för stunden så får vi väl se om jag ändrar. Tyckte det var trevligt att ha en blomma i alla fall! Så får man ju lite grönt i den hörnan med, enhetligt mina vänner, enhetligt i rummet yaaaas.
 
Så nu kan jag ligga i min schäslong och dricka te med mitt nya bord och mina fina glasunderlägg! Känns ju helt underbart... plus att det ser så fint ut tycker jag.. sakta men säkert kommer vi i ordnign i det lille hemmet! Finns mycket jag vill köpa men pengarna räcker verkligen inte till allt. Det får ta sin tid.. ♥
 
Nä nu tror jag att jag ska börja laga middag faktiskt, ja redan, för jag är sjukt hungrig! Vet inte varför men jag har varit hungrig typ hela dagen. Men jag har ju ätit.. vissa dagar är det som om magen vuxit 2093029 storlekar och man är hungrig hela tiden. Knaaaasmage!
 
Senare ikväll tror jag att jag ska ta med Ottu till maxi en sista gång.. ska panta flaskor och använda min storköpsrabatt på 10%.. imorgon kommer nämligen allas vår älskade Ottu dumpas i klippis och sen kommer Olle och Matti få lov att ta hand om honom i kalskona. Allt för att jenfår ska få spara några slantar. Kommer sakna honom sjukt mycket!!!! Men nu ahr jag ju blivit med cykel så jag tror jag överlever ändå.. men ottu. Du har en speciell plats i mitt hjärta, det vet du darling ♥ we have a strong connection om man säger så, som pikachu och piplup ungefär PIPLUPPOÖLPIPI pussl♥
#1 - - Mamma:

Vad fiiint! 👍🏼Mysigt 🤗❤

#2 - - Mamma:

Vad fiiint! 👍🏼Mysigt 🤗❤

Svar: Taaack! ❤
jennifeerge.blogg.se

#3 - - Mamma:

Jag stammar visst...😉

Till top