J E N N I F E E R G E

Påsken är här

Dagar i bilder, Inredning Permalink1
 
Nu har påsken kommit även till mitt hem! Typ. Mina gula kuddfodral har fått åka fram! Dom är så fina tycker jag, passar bra på våren/sommaren generellt.
 
Tycker det ändå funkade ok tillsammans med det guldiga i resten av rummet! Wiho. Har en del rosa kuddfodral med men dom är förvisade till sovrummet.. hehe.. i vardagsrtummet är det grönt gult och guld som gäller typ!
 
Och på min tvbänk har jag ju, som ajg visat förut, två påskliljor och en annan blomma i pastelliga krukor. Mys!
 
 
Men det riktiga tecknet på att påsken är här det hittar vi på köksbordet... där har vi påskriset!
 
Ja, jag köpte mitt påskris på ica för 20 spänn. Värt varenda krona ju, även om man kan plocka själv om man nu orkar det.. hehe! I riset hänger lite kycklingar, fjädrar och några färgglada kulor.
 
Tog även fram mina söta äggljus och ett påskägg och fyllde det med godis.. hehehe..
 
Som sagt: det märks ganska  tydligt vilka färger jag gillar va?..
 
Usch idag gick jag upp jättesent för att vara mig! Hade ändå ställt klockan på sju för jag var optimistisk och ville upp och få gjort massa saker. Men sanningen är: vad ska du göra jennifer kan du inte lika gärna göra det nu eller är du en sämre människa för att du sov länge. Eh nej. Så nu kickar vi igång denna dagen utan något dåligt samvete eller prestationsångest! Tänk istället: gud vad skönt att ligga så länge i sängen.. nu är jag fit for dagen.. typ... ♥
#1 - - Mamma:

Helt rätt tänkt! 😍🤗❤ och vad fint du har det! 👍🏼😀

Till top