J E N N I F E E R G E

PromenixPAWÅR

Dagar i bilder Permalink1
 
 God förmiddag bloggisar!
 
Asså idag gjorde jag något jag inte gjort på typ ett år. Asså bokstavligt talat! Jag tog en pw innan frukost!! Nä, asså jag har inte gjort det sen våren i Göteborg, minns jag brukade göra det när vi började typ 11 eller 13 i Linné och man ville komma igång lite på morgonen. Sen blev det sommarjobb i Angered, sen blev det kaos, sen flyttade jag hem, sen blev jag deprimerad och sen tappade jag farten.
 
Men asså nuförtiden när jag är ute och går tycker jag jag har mer kraft i stegen. Jag tror jag orkar mer igen mina vänner! Det skiftar klart från dag till dag men ändå. I början var tankarna under promenaden "snart hemma ett steg till du kan kom igen" nu är tankarna "kom igen lite snabbare ta i lite mer gå i takt med musiken du kan kom igen". Asså fattar ni temposkillnaden? Och det är givetvis mycket roligare med sådana tankar än de tankarna att man knappt klarar av att ta ett steg till...........
 
Så nu sitter jag här alldeles nyduschad och har ätit och promenixat! En bra start på dagen må jag säga och jag ska inte ta tåget förrän 12.23 så jag har gott om tid på mig (ingen stress för jenkost PLSSSSSSSSSS). Men jag kan inte gå helt på tom mage för den som udnrar så jag åt visst en banan och drack lite vatten (och tog mina piller) innan jag gick. Asså. Så skönt. Heja mig.
 
Nu ska jag strax sminka mig sen bara chilla och kolla degrassi tror jag innan det är dags att gå mot stationen! Och så får vi se om jag lyckas äta lunch hemma innan eller om jag tar med den på tåget.
 
Kram på er, hoppas på en bra dag idag eller hur! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
#1 - - mamma:

Bra jobbat!!!! 😃👍🏼🤗😍

Till top