J E N N I F E E R G E

Sängmorgon

Dagar i bilder Permalink0
 
Då var klockan åtta igen och dagen börjar lida mot sitt slut (för mig i alla fall). Det blev en bra skoldag med en ok föreläsning och ett bra samtal innan föreläsningen. Imorgon är jag ledig så nu tar jag helg mina vänner!
 
Jag spenderade morgonen i sängen. Åt frukost i sängen, kollade på bonusfamiljen i sängen, sminkade mig i sängen. Sen klev jag upp.
 
 
Men snart är det alltså dags att krypa ner igen. Och då kommer jag sova med den här mysiga sovmasken. Jag älskar den! Tilda har en likadan. Det är en söt liten björn från Cubus.
 
Efter skolan var jag bara tvungen att sticka inom ica kvantum och köpa lite godis. Jag kunde inte låta bli! Mamma var med på telefon och hindrade inte heller mig.
 
Nu tänkte jag måla naglarna, smygäta lite godis sen kolla vidare på bonusfamiljen. Är helt beroende av den!
Till top