J E N N I F E E R G E

Supersen lunch

Dagar i bilder Permalink1
 
God förmiddag bloggisar, höll jag på att skriva men nu är det ju till och med eftermiddag! Brukar ju ofta blogga på förmiddagen så det har blivit lite av en vana att ta det för givet att dagens första blogginlägg skrivs på förmiddagen....
 
Hur som haver!
 
För tillfället sitter jag här vid datorn och äter lunch.. eller en sen lunch isåfall, snarare mellis typ. Gjorde en supergod smoothie på banan, fruktmix från ica och så vaniljkvarg och vaniljyoggi! SÅÅ gott! Riktigt krämig och mumsig blev den.
 
När jag var på maxi häromdagen så hade dom en gåva till oss fina kunder: en ask med färska jordgubbar! Det tackar man väl inte nej till så jag har några sådana i kylen som behöver ätas upp (dom blir tyvärr dåliga rätt fort tycker jag..)
 
 
Vid ett-tiden så var jag tillbaka i min egna lägenhet igen och då bytte jag direkt om till ut och gå kläder, tog mina lurar och gick ut! Blev en rask promenix och ett samtal med mammis, som också var på promenix! Vi är riktigt synkade minsann. Mer promenixer till folket, för det är så härlgit mina vänner. Och bra motion må jag säga! På tal om motion: jag har inte så mycket träningsvärk som jag trodde!! Frågan är, är detta bra eller dåligt? Betyder detta att:
 
1. jag inte ansträngde mig tillräkcligt mycket på min så kallade "löp"runda igår
2. att jag är superfit!!! (tveksamt va??)
3. ehh ja nåt annat som innebär att det är normalt
 
Vem vet! Ska vi tro på alternativ 2? Ja det tycker jag. Hur var det nu med det positiva tänkandet???...
 
Nåväl! Dagens dag ser ut som sådant att jag tänkte hoppa in i duschen strax, sen tänkte jag nog bara gå runt i mysebysor här hemma.. hehe.. behöver plugga lite och så tänkte jag nog ta fram mina ytterst få påskiga saker här hemma! Om jag är riktigt snäll så kanske jag köper ett påskris till mig själv i veckan (/jag orkar inte plocka ihopa nåt). Det är ju så fint!! Åh.
 
Det kan nog bli en bra dag va eller vad säger ni mina vänner? ♥ Man behöver inte göra så mycket och faktum är här har jag ju raddat upp en massa saker jag ska göra, ändå hävdar jag att jag gör för lite. Ehh vad är det för fel på din hjärna jennifer kan man undra... ditt värde sitter inte i dina prestationer. Bara för du är inne en hel dag i din lägenhet och typ kollar serie (vilket jag aldrig är jag gör alltid nåt mer............) så betyder det inte att du är dålig ful ensam dum i huvudet. OK? Du är fin, klok, älskad och omtyckt. Snart fattar jag det också. ♥
 
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Du är så himla rar <3 och din lunchmellis ser underbar ut.

Svar: Åh tack så mycket! ❤ Lunchmellisen var supergod ;) :)
jennifeerge.blogg.se

Till top