J E N N I F E E R G E

Tacotisdag!

Underbara dagar Permalink0
 
Igår hade jag tacotisdag! Får man ens äta tacos en tisdag, är det ens tillåtet, ja det kan man undra?? Men klart det är herregud livet är för kort för att inte äta goda saker oavsett vilken dag!
 
Löjligt gott var det i alla fall! Notera gärna mina gula underlägg. Så fina! Vid åtta-tiden tog vi en promenix. Mys! ♥. Det var riktigt skönt väder ute fastän det var sent på kvällen.. sommaren.. i feel you.. och imorse när jag promenixade igen så var det också skönt ute, fastän det är lite regn i luften.
 
Nu under förmiddagen tänkte jag diska undan tacotisdagen som ja ligger i disken alldeles mojsig och så blir det nog en liten promenix i mina hoods! Jag tror jag kan vänja mig vid mina lediga dagar! Fast om jag känner mig själv rätt blir jag nog rätt rastlös om det skulle vara såhär alltid varje dag...♥
Till top