J E N N I F E E R G E

Vitsippor

Dagar i bilder Permalink0
 
God förmiddag bloggisar!
 
Ser ni så fint det var i Linneskogen igår?? Hela skogen var full av vitsippor och grönska! Mmm det var riktigt mysigt att titta på! Jag gick långpromenad kändes det som och det var najs! Bra tempo och fint sällskap ♥!
 
Dock så kom det snö sista biten.. asså det lade sig ju inte på marken men ändå, det snöade! Så efteråt var vi ganska kalla (i alla fall jag). Var så skönt att hoppa in i duschen och varma sig efteråt!
 
Idag så är jag ledig och har nu under förmiddagen deklarerat, städat och så håller jag på att tvätta. Om inte det ger mig vuxenpoäng vet jag inte vad som gör det...
 
Senare tänker jag bege mig ut på en liten promenix och sen blir det ju plugg i vanlig ordning såklart! Det har varit skönt med påskhelg och att va borta lite men jag gillar rutiner och vardag också.. balans mina vänner.. lite av varje är nog det bästa.. 
 
Nu måste jag dock titta till min tvätt! Jag har inte tvättat på evigheter känns det som som värsta berget väntar på mig nere i källaren.. isch!  Skönt när det är gjort åtminstone.
Till top