J E N N I F E E R G E

zero fucks about it

Musik Permalink0
 
i know what people say about you
they say the same about me
i don't care if its all true
i want you hanging with me
 
Asså!! Ny låt på repeat 25/8... ladywood med tove lo! Spola fram till typ 11.09 i filmen så hittar ni den. Det är nåt med soundet tror jag, JAG VILL BARA DANSA!1111 Har fastnat för hennes true disaster också.. blir så danssugen av den med!
 
Låg igår och lyssnade på massa peppiga låtar innan läggdags. Kanske inte den smartaste tiden att göra det, men det är så härligt att ligga där i mörkret med sina fetelurar och slkruva upp och typ ligg-dansa i sängen. Jag måste fuldansa mer!! DET SPRITTER I KROPPEN.
 
Brukar ofta spela in bara för det är roligt plus bra övning. Tur jag och Sofie har bokat in utgång på mårtenssons snart!!!!1111111 Det spritter i kroppen som sagt asså............ saknar min crosstrainer ocså när jag lyssnar på sån peppmusik för det är det jag förknippar det med: när man står där och stampar som en galning i takt till musiken. Ja. När ska du köpa gymkort jenfår? Nästa århundrade typ.. nåväl så länge nöjer jag mig med mina powerwalks satan idag gick det fort i regnet.
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och göra en repris: KEEP PLAYING MY HEARTASBDJKASBDASDAFASTER THAN FASTER
 
och så:
YOU GIVE ME WOOD GIVE ME LADY WOOOOOOOOOOOOD
Till top