J E N N I F E E R G E

Blommig fredag

Dagar i bilder Permalink0
Fancy friday idag då ju och jenfår hade idag på sig blommig klänning plus klackar på jubb!! Det kändes riktigt fint ♥!♥
 
Men en bra dag på jobbet fast gud vad trött jag blev framåt eftermiddagen. Hjärnan blev typ mos! Så det var tur man kunde gå hem strax efter fyra.
 
Nu under kvällen skulle jag bara vila en stund i sängen och ja vi kan ju alla ana oss till hur det gick: en pn (powernap LOL) på 2h.. haja haja jenkost... så trött var jag!
 
Men jag tvingade mig upp och åt middag och har även gjort jordgubbssylt...mm... den får nog svalna tills imrogon men ska bli så gott att smaka till frukost! Moms.
 
Annars tar jag mest det lugnt idag och packar inför imorgon. Då ska jag åka till sofie och sova där! Ska bli så mys, det va ett tag sen nu känns det som ♥.
 
Trevlig helg på er! Om vi inte hörs imorgon så hörs vi en annan dag.. så klart! Puss på er!

Till top