J E N N I F E E R G E

Deppar

Dagar i bilder Permalink0
 
Tänker ofta på när vi satt i din lägenhet
Du var trött på allt och du svor att du skulle dra
Försöker finna styrkan i regnet som vräker ner
Medan solen går upp över dig i din nya stad
 
För du lämnade din gata
Kommer aldrig mer tillbaka
Och det finns ingen här som saknar dig som jag
 
Det har varit så dött här i kvarteret ända sen du lämnade stan
Du fick nog av allt, vill aldrig mer tillbaks
Ångrar allt jag inte var, det blev inte som vi sa
Du försvann och jag blev kvar och med allt jag sagt
Förstår du att det är dags att komma hem?
Ta med dig solen till min dörr
Med första flyget nu för våran skull
Kan du komma hem?
Ta med dig solen till min dörr?
Jag lovar att det kommer bli som förr
 
Har du glömt mitt nummer och allt som vi skulle gjort?
Har du blivit någon annan än den som jag kände då?
Står med krossade drömmar och det gör så jävla ont
Jag vill ha dig tillbaka till staden du ville från
 
För du lämnade din gata
Jag vill ringa, jag vill prata
För det finns ingen här som saknar dig som jag
 
Det har varit så dött här i kvarteret ända sen du lämnade stan
Du fick nog av allt, vill aldrig mer tillbaks
Ångrar allt jag inte var, det blev inte som vi sa
Du försvann och jag blev kvar och med allt jag sagt
Förstår du att det är dags att komma hem?
Ta med dig solen till min dörr
Med första flyget nu för våran skull
Kan du komma hem?
Ta med dig solen till min dörr
Jag lovar att det kommer bli som förr
 
 

Vem är du nu?
Jag har glömt hur du ser ut och sånt men
Jag gjorde aldrig slut

Vem är du nu?
Har du hört min röst fast vi dog ut?
Lyssnar du?
Varje låt läker mina sår
I musik träffas vi
Minns din hud
I min värld tar vi aldrig slut
Lyssnar du?

 
Jag går in i min dröm så hårt
Vill stänga av, låta tiden gå
Mitt hjärta kommer aldrig sluta slå för oss två
Jag går in i min dröm så hårt
Vill stänga av, låta tiden gå
Mitt hjärta kommer aldrig sluta slå för oss två
 
Min pusselbit som saknas alltid
Jag ropar men du svarar aldrig
Har gråtit säkert tusen tårar
Och saknat dig i hundra låtar
 
Vem är jag nu?
Vågar inte släppa in nån ny för
Jag gjorde aldrig slut
Vem är jag nu?
Jag står kvar här nu fast vi dog ut
Lyssnar du?
Varje låt öppnar gamla sår
Min musik ekar tomt
Minns din hud
I min värld tar vi aldrig slut
Lyssnar du?
 
 
Jag går in i min dröm så hårt
Vill stänga av, låta tiden gå
Mitt hjärta kommer aldrig sluta slå för oss två
Jag går in i min dröm så hårt
Vill stänga av, låta tiden gå
Mitt hjärta kommer aldrig sluta slå för oss två

Min pusselbit som saknas alltid
Jag ropar men du svarar aldrig
Har gråtit säkert tusen tårar
Och saknat dig i hundra låtar
Till top