J E N N I F E E R G E

En helg i Halmstad

Dagar i bilder Permalink1
Förra helgen var det Karlskrona, denna helgen blev det Halmstad! Jag känner mig... som en resande varelse!
 
Sofie mötte upp mig med sin cykel på stationen vid 13 och då var vi båda döhungriga så vi tog oss en tripp till vårt favvoställe.. espresso house.. och så tog vi.. samma sak som alltid.. kyckling hickory bagel + kaka till efterrätt! Åh!
 
Älskar att äta på espresso house och att göra det ihop med Sofie! Det är vår tradition ♥
 
Efteråt var vi ganska mätta så då gick vi hemåt och vilade och upptäckte youtubekanlen jlc!! Asså var har vi varit hela våra liv typ. Så roliga dom är och söta!
 
Efter en promenix mellan skurarna påbörjade vi med middagen: tacus!! Var så himla sugen på det och som tur var var sofie också det! Så vi hade lite tacomys vi två och jag åt massa mumsiga tacochips..
 
Vi hade innan maten handlat godis till kvällen så efter middagen blev det john tucker, kaffe och godis. Sofie hade inte sett john tucker!! Så det var väääldigt kul att introducera denna lilla klassiker för henne.
 
Redan vid tio-tiden var vi supertrötta.. vi övervägde för en sekund att gå till mårtenssons men vi blev både snåla och trötta och tantiga... så vi tog en hemmakväll och lade oss i sängen lite innan tolv. Skönt, om jag får säga det själv!
 
Något annat som också var superskönt var förmiddagens pw!
 
Efter en momsig frulle gick vi ut på en pw på en timme i fina Halmstad! Jag gillar verkligen den här staden! Lagom stor och med fina omgivningar.. Vi hade tur med vädret och under hela rundan var det soligt och varmt!
 
Jag tog tåget hem igen  vid 13.12, mellanlandade i helsingborg och kom fram till hässle vid 16.18! Till och med här skiner solen och det känns härligt. Jag har hunnit baka bröd och just nu målar jag naglarna. Snart kryper jag nog till kojs dock..
 
Måndag imorgon och ny vecka.. men halmstad och sofie vi ses snart igen ju, redna nästa vecka! Så på återseende kan vi väl säga vad gäller den saken.. ♥
 
#1 - - Sofie:

Alltid välkommen tillbaka!

Till top