J E N N I F E E R G E

En tisdag

Dagar i bilder Permalink1
Idag snor jag lite bilder av pappa! Så all cred till papi de fotograf.. och såklart: Zazzi, de modell!
 
Zazze är i karlskrona och bor i husvagn tillsammans med mamma och pappa. De skickar massa gosiga bilder och jag saknar Zazze så mycket!
 
Det har varit en bra dag idag på jobbet med mycket handläggningstid. Me likey! Efter jobb gick jag en pw på 30 min och det var väldigt skönt! Tog långa tights men egentligen kunde man ha shorts!! Så varmt!
 
Såå fin! ♥
 
Jag har börjat få in en vana att komma till jobbet redan vid 7.30. Det är riktigt härligt faktiskt!
 
Och vet ni, idag var första gången på typ jättelänge som jag faktiskt tyckte jag sov gott. Då blir man ju glad alltså.
 
Nu under kvällen har jag även gjort i ordning matlådor.. det bidde kycklingwok med ris och asså såsen blev faktiskt riktigt god! Är själv förvånad. Ska bli gott att äta det på lunchen imorgon!
#1 - - Moster:

Jag vill också ha en Zazze! Han är sååå söt och gosig 😍😍😍

Till top