J E N N I F E E R G E

Första skoldagen för terminen!

Dagar i bilder Permalink0
Då var första dagen i skolan avklarad! 7.23 satt jag på tåget ner till Lund och för frösta gången kände snapchat av att jag faktiskt var på ett tåg så dt kom upp ett litet tåg på kartan!!! Åh jag älskar snapchatkartan, alla borde ha den på jämt så vi kan se vad vi hgåller på med här i världen.
 
Lux aula övre var platsen för dagen och vi satt där 8-11 och hade både intro och föreläsning. Pust! Det var en ganska tråkig föreläsning (förlåt) om organisationsteori.. men känns ändå helt okej att börja skolan igen, särskilt eftersom det typ inte är några obligatoriska moment alls och knappt några föreläsningar! Där är en imorgon men den tänker jagg hoppa över.. det blir bra övning inför c-uppsatsen att plugga hemma mycket!
 
Jag fick sålt min lagbok och ordnat böcker på bibblan och vid 13 var jag hemma igen! Wiiee. Jag åt lunch till gilmore girls och la ut en bild på insta där jag skämtade om att gå och lägga mig igen men sanningen är mina bloggvänner att jag faktiskt gick och la mig i sängen. Skulle "bara" vila, så ställde klockan på 30 min men jag somnade visst i en timme.. nåväl, jag tror det behövdes för jag fick inte så många timmar inatt!
 
Till middag gjorde jag köttbullar! Åhh så goda dom blev, älskar hemmagjorda köttbullisar. De är inte vackra, men de är mminsann 232910319 ggr godare än köpta!
 
Det blev tidig middag, redan vid 5, för ni som vet ni vt ju att det är måndag och vad betyder måndag jo ZUMBAAA! Åh.. Älskar zumba! De har dock flyttat fram den tio minuter så den börjar inte förrän 19.50. kanske tur jag tar ledigti morgon då så man hinner komma ner i varv sen på kvällen (ävne om man blir trött av zumban så blir man ju pigg med, det är ju så med träning hehe).
 
Nu ska jag packa väskan så jag är redo inför zumbatajmet! Måndag, ny vecka, nya möjligheter, LETS GO !
Till top