J E N N I F E E R G E

Shoeshopping hos Celine!

Shopping Permalink2

Mina vänner igår blev det verkligen shoe-shoppig hos Celine! Efter jobb tog jag tåget till klippan där jag fick låna ottu av oliver (men vill påminna er om att ottu är MIN BIL men ändå måste jag be om lov för att få låna honom.. hmpff!!!!) för att köra till Familia!!

Allas vår älskade fina Celine jobbar ju på scorett outleten på familia! Och vilken expedit hon var, man fick hjälp i toppklass och vi letade igenom typ hela affären efter ett par lämpliga skor.

Men jag var ju (tyvärr) inte den enda kunden i butiken så kunde inte få odelad uppmärksamhet men det gick bra ändå.. vi fick snackat en hel del och det var himla bra med ett smakråd man kan konsultera med!

Det hela slutade med inget mindre än 3 par skor.. ja jag är själv förvånad, jag hade bara tänkt köpa ett par. Men ibland så lyckas man hitta och ändå till ett förmånligt pris så jag slog till!

Redan innan jag kommit fram hade jag bestämt mig för att jag ville prova skechers och om de satt bra skulle jag slå till.. jag provade en modell med en squishy sula (ej memory foam) och asså omg så mjuk och go och skön..... den satt som en smäck den här dojjan!

Så jag köpte den...

Som ni ser är den svart/grå mönstrad i typ ett leopardmönster.. och är det något jennifer jenkostsson älskar är det leopardmönster.. som i vet..

Jag gillar även att man fick med både vita och svarta skosnören! Så man kan variera sig lite om man vill. Måste erklgen prova att gå ut och gå i dom här... jag har varit utan ordentliga promenixskor sååå länge nu så jag tror mina fötter kommer tacka mig BIG TIME när jag kör en pw i dessa!

Eftersom Celine då jobbar i en skobutik så har ju hon själv en himla massa fina skor..bland annat ett par vita rebook och just det paret hade hon på sig igår.. just det paret stod längst fram på en bänk.. just det paret fanns i storlek 37 (min storlek) och just det paret provade jag..

... och blev dööökär i!

De är så snygga!! Gillar att de är vita och lite old school och på gränsen till klumpiga men sååå snygga. asdaosjda1 Åh. Jag har blivit en shoe-aholic...

Så där stod vi och jag hade nu 2 par skor på intresselistan och Celine påminde mig om det som stod på alla skyltar i hela butiken: det va 3 för 2!!!

AaaaaaAA!! Och då kan man ju inte bara köpa 2 par då får det ju bli antingen 1 eller 3.

Och efter många om och men blebv det till slut tre par skor för lille mig! Det tredje paret blev ett par kängor från Dasia som är vardagliga men änd fina med supergullig spets och fin detalj på bakre delen.. me likey!

Dessutom är det ju (trots att vi kanske inte vill inse det riktigt än) snart säsong för kängor igen och jag behöver ett par svarta vardagliga men snygga dojjor!

Så summan av kardemumman: en supernöjd jenkost med 3 par nya fina dojjor!! Åh! I löööv shoes. Och jag tror knappast jag hade hittat alla om jag inte fått help av bästa celine ♥. Så återigen: tack! ♥

Igår när jag kom hem var jag mer eller mindre döendes och det var jag idag med. Jag somnade sittandes i soffan efter jag ätit idag! Det är ett tecken på en utmattad jenfår.

Tur det är helg och tur det är fredag imorgon (fredagsfika!!!!!).

Nu tänkte jag se om jag hittar nåt gott att äta och kolla på gilmore girls tills jag somnar.. puss!

#1 - - Manma:

Snygga dojjor!!!! 👍🏼😀😀

#2 - - Manma:

Snygga dojjor!!!! 👍🏼😀😀

Till top