J E N N I F E E R G E

Lurade

Natur Permalink0
 
Goood morgon!!
 
Tänk att det fanns en tid då löven fortfarande satt kvar på träden. Ibland tycker jag nästan att årstiderna gör oss dumma i huvudet: vi längtar vidare och glömmer hur det var och glömmer att det går runt i en enda cykel, glömmer att snart kommer knopparna igen och istället för att njuta av ja den friska luften och att det är lite kalt på träden längtar vi bort. Tycker det säger en hel dell om oss.........
 
Här sitter jag och äter frukost framför datorn och hoppas på en bra dag! Min laddare till mobilen har fått glap så mobben är helt död! Får se om jag får igång den igen.. annars får jag väl köpa en ny laddsladd men tycker att typ alla mina sladdar får glapp. Snark!
 
Annars så tänkte jag göra sylt och städa lite. Vi får se vart dagen tar oss typ! ♥
Till top